ONLY ONE WEEK TO GO!

ENÄÄ VÄHÄN ALLE  VIIKKO AIKAA LÄHTÖPÄIVÄÄN, OMG.

Olis iso understatement sanoa, että ei ees jännitä. KYLLÄ jännittää. Ja tuntuu koko reissu vieläkin aika epärealistiselta. Mutta onneks kaikki asiat on ainakin hoidossa ja mallillaan, mun tietojeni mukaan, hehee. Majoitus check, lennot check, työpaikka check. Bussiliput mun pitää vielä ostaa, mutta ne saa helposti netinkautta, phiuh.

Ja aivan, voisin valaista reissun pointtia. Oon siis lähdössä Irlantiin Galwayhyn 20 päiväksi työharjoitteluun koulun kautta. Lähtö on 30.1. ja palaan sitten takaisin Suomeen 18 päivä helmikuuta! Ihan SUPER siistiä, pian näkee mimmosia hommia sitä sitten harkassa pääsee tekemään. Ja tietämättömille tiedoksi, opiskelen siis kolmatta ja viimeistä vuotta graafista suunnittelua Vantaan ammattiopisto Variassa Hiekkaharjussa.

Itteäni en enempää ala esittelemään, eiköhän näistä postauksista käy ilmi paremmin se, mimmonen tyyppi on kyseessä! Nopeasti ja lyhyesti: 24 vee Harry Potter ja Star Wars lovergirl_93, ruoka on jees kuten myös matkustelu, lukeminen ja leffat. Ja piirtäminen! Ja kotona mua odottaa parrakas poikaystävä!

Teen/Pidän/Kirjotan tätä blogia, jotta voin tallentaa ja kerätä tänne kaikki muistot ja kokemukset mitä reissulta tulen saamaan. Ja tää on osa ulkomaanharjoittelua, tän tyyppinen reissun tallentaminen pitää toteuttaa, mutta toteutustapa on vapaa, mikä on tosi jees! Olin marraskuussa 2 viikkoa Saksassa koulureissulla, ja siellä me 3 graafikkoa pidettiin blogia, ja totesin sen kivaks ja helpoks tavaksi ns. pitää päiväkirjaa reissusta. Ja tykkään amatöörivalokuvailla, niin saapahan tunkea kuvia reippaasti katteltavaksi jos niitä tulee otettua enempikin.

Voisin vielä lähempänä lähtöpäivää infota mun majoituksesta jne missäpäin se on ja mitä hä tä. Oon ite siitä aika innoissani hihii!

Palaillaan ja halataan kun tavataan!


Fanny

Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit