#TB

Heipsansaa!

Nyt on tiistai ja sunnuntaina siis kotiuduin Irkkureissulta. Se on jännä se tommosen "pidemmän" matkan jälkeinen fiilis, et oonko oikeesti Suomessa, missä oon, kuka mä oon, mitäääää! Onneks nyt on hiihtoloma niin ehtii huilia ja sit ens maanantaina alkaakin Suomen puolella harkka Orangella, jee!

Aattelin palailla vielä kerran hehee, vähän reissuun, sen jälkeisiä fiiliksiä tai parhaita paloja..? Teen vaikka listan, et wadap mitä jäi mieleen ja miks oli musta jees ym.



INTERNSHIP @ PROACTIVE
Mun mielestä en ois voinu päästä ees parempaan paikkaan. Tai no, ehkä, mutta ei tarvis ainakaan. Toi aika minkä vietin tuolla oli ihan pööfekt, sain tosiaan tehä oikeita töitä ja kaikki oli niin kohteliaita ja mukavia mulle, että jäi kyl super hyvä fiilis!! Päivät tuntu välil vähän pitkiltä, mutta perus, koska nyt ollu vaan koulussa ennen matkaa ja tehny himasta käsin vähän töitä. Mut hyvin sitä sit pääs rytmiin kuitenkin!






TOURS: CLIFFS OF MOHER 
Täytyy kyl sanoa, että Irlannista kutenki mulle mieleenpainuvinta oli noi retket ja se true Irlannin maasto ja luonto ja ah ai vitsi!!! Cliffs of Moher vei 1 sijan noista 2 retkestä, ihan vaan koska ne kalliot oli niin uskomattoman makeet. Ja tän retken vetäjä/bussikuski Tom oli mun mieleen parempi kun sen Connemaran retken.







TOURS: CONNEMARA
Hyvänä 2 siis Connemara. Oikeestaan Connemaran retkes tykkäsin enempi niistä teistä ym missä tehtiin parit random stopit ja sää oli toki parempi. Mut eka pysäkki mikä oli Kylemore Abbeyssa oli jees, mut ei niin mahtava kun ootin, koska tosiaan kai vuodenaika. Mut joo, anyways, erittäin jees tämäkin!










AIRBNB
Halleluja täst löydöstä, mitä hehkutinki siinä ns. majotuksen esittely öh postauksessa. Dara oli ihan mahtava host, ihan vaan senki takia kantsii tonne mennä. Ja muutenki sai olla kotonaan ja pystyin just kokkaa ja pyykkää ja sijainti sijainti sijainti. En voi jankkaa sitä tarpeeks, koska se oli niin älyttömän hyväl paikalla.







SHOPPING
Hehe... Sika paljon kenkäpaikkoja just mun makuun, eli Vanssia, Adidasta, Nikeä jne.. JA se Eyre Squaren Shopping Centre mikälie kuitesti, ihanaa, kun on semmosia kauppoja mitä Suomes ei oo ja HALPOJA, tai ainaki toinen, ja sit sai rohmuta hihih. Mut tosiaan helposti kaikki shoppailumestatki lähellä.






PEOPLE
Suurin osa ihmisistä ketä tapasin oli tosi ihania ja mukavia ja ystävällisiä. Muutamas otteessa, esim pubissa, oli vähän hmm semmonen miten sanois, turistiasenne mua/meitä kohtaan. Mikä joo ok ollaa turistei, mut silti cmon. Mut toisaalta taas paris pubissa ihan sika ihania työntekijöitä. Eli enempi positiivista kun nega.








WEATHER
Pakko antaa säälle pojoja, joo sato ku esterin perseestä välillä ja sää vaihteli niinku nollasta sataan paris sekunnissa. MUTTA. Aurinkoa sain nähdä/kokea yllättävän paljon ja pärjäsin hyvin reissun ilman sateenvarjoa, lol, unohin ottaa mukaan. Sato välillä joo mutta pipo päässä tai huivi pään päällä niin hyvin selvis. Ja sateetkin, jonain päivinä kesti tunteja, mut välillä ne oli vaan pikasia kuuroja. Not bad. Ja sain nähä ja kokea salamoita, sika kovia ja nipisteleviä rakeita, loskalunta ja sateenkaarenki. Kiitti.






MUITA KIVOJA JUTTUJA:
Salthill <3, Guinness, 1520 Pubi


Ei mulla muuta!

Kiitos.

Kommentit

Suositut tekstit