MY "APARTMENT"

 Hejdo!

Aattelin vähän vilauttaa kanssa tätä huonetta, et mimmonen tää oikein on missä nyt oon asustanu 19 päivää.

Otin siis majoituksen Airbnb:n kautta ja oli ihan eka kerta. Oon kuullu hyvää ja huonoa, mutta aattelin kokeilla koska hostelli ei tullu kuuloonkaan ja hotlat on sit jo vähän liian hintavia. Ja tarvitsin tietty keittiön.


Pitkän pläräilyn jälkeen löyty tää ZenDen, itseasiassa törmäsin tähän jo aiemmin, mut luulin et liian kallis. Ei ollukkaan! Sain koululta siis rahoituksen majotukseen, lentoihin ym bussilippuihin, mut mulla meni kaikki majoitukseen ja lentoihin + Dublinin lentokentältä bussi Galwayhin ja takas. Budjetti oli siis tonnin luokkaa ja siihen hintaan sain tosiaan sit lennot ja tän mestan!


 

Täällä ZenDenissä, cool name, on useampi huone vuokrattavissa? onks se oikee sana. Mä sain tämmösen söpön pienen, mut mulle hyvän kokosen, ihanan huoneen mis on superhyvä sänky, kaappi ja työpöytä. Ja super iso ihana peili ja sit kokovartalopeili about. Tää on ollu mulle ihan täydellinen ja Emmankaaki mahuttiin täällä hyvin olee se 3 yötä.


Yhteisinä tiloina tääl on wc + suihku ja sit keittiö. Keittiö sijaitsee ns toises osassa, minne mennään tosta ulkokautta "kattoterassilta". Siellä on siis kans pari huonetta ja suihku sit heiän käytössä. Keittiömestassa on kans sit ruokailutila mis on myös sohva. Sieltä löytyy muuten kanssa pyykinpesukone ja kuivausrumpu ja niitten käyttö oli ilmasta + pesuainetta löyty myös! Keittiö oli tosiaan olellinen mulle, koska en ois todellakaa voinu syödä 3 viikkoa vaan ulkona. Tälleen säästi paljonki rahaa, vaikka kyllä sitä on mennykki hehe.. Mutta ei yli budjetin sentää, jes!


Tän paikan host on nimeltään siis Dara, kuten oonki varmaan maininnu jo ja hän on siis NIIN mukava tyyppi ja tosi avulias ja hauska! Ku tulin, niin toitotettiin et oo sit ku kotonas ja et saa ja pitää olla niin rennosti kun pystyy ja haluaa. Dara asuu täällä ite kans, tällä mun puolella mistä löytyy Daran oma kämppä, mun huone ja pari muuta huonetta. Toinen taitaa olla Daran käytössä ja sit tossa on siis suihku+wc.


En voi ku suositella tätä paikkaa, tää on niin hyvällä sijainnilla. Eyre Squarelle kävelee about 5 min, siitä lähtee bussit junat ym joka paikkaan. Salthilliin käveli 20min, ja Latin Square ja Spanish Arc on ihan tossa kulman takana. Pääkatu/Ostoskatu on viereinen katu. Kaikki on ihan käden ulottuvilla hehe ja tosiaan Lidliin matkaa oli sen 10min kävellen. Lisäks täällä on ollu tosi paljon muita vieraita, keitä oon nähny suurimman osan vaan nopeesti, mutta osan kanssa ollaan vähän rupateltukin ja kaikki on tosi kohteliaita ja ystävällisiä ja mukavia!

Jos ikinä eksyt siis Galwayhin, niin suosittelen!! Tilaihmeitä huoneet ei oo, mutta superhyvä sänky ja sijainti ja rento meininki, jos nappaa nii kantsii tulla!

Okei hengitän tos videol ku hengenhädässä, mut olin just roudannu ton pirun 19kg silloin painaneen matkalaukun ylös ja olin iha intona. Ja tosiaan yks huono puoli on et tääl on seinät jotain kartonkia, kuuluu äänet noin selvästi, Dara höpöttää tuol. Mut toisaalta ei oo mua häirinny sekään, aluks ehkä oli outoo mut näh!! Ei väliä.


Fanny

Kommentit

Suositut tekstit